Kort beskrevet sekvens for opprettelse, utfylling og innsendelse av søknad:
  1. Logg inn i RF13.50 med personlig brukernavn og passord
  2. Finn aktuell støtteordning (tilskuddsordning) du skal søke på  eller klikk på knapp "Ny søknad" på startsiden.
  3. Opprett en ny søknad ved å velge støtteordning og skrive inn tittel
  4. Fyll ut søknadsskjema med alle opplysninger (tittel, beskrivelse, kontaktopplysninger, aktiviteter, kostnader, finansiering m.m.)
  5. OBS! Det er viktig å lagre søknadsskjemaet underveis med "lagre og neste/lagre og rediger" knapp nederst på skjemaet. Skjemaet blir da lagret i systemet og man kan logge ut og inn igjen og fortsette på søknaden ved en senere anledning. Man behøver altså ikke å ferdigstille en søknad første gang man oppretter en ny søknad.
  6. Send inn korrekt og fullstendig utfylt søknad til forvalter




Klikk på bildene for å gjøre dem større og starte slideshow-fremvisning.