Etter registrering og innlogging i systemet, kan du starte prosessen med å opprette en ny søknad og sende denne inn til forvalter. 


Kort beskrevet er hele sekvens for opprettelse, utfylling og innsendelse av søknad tilsvarende:
  1. Logg inn i RF13.50 med personlig brukernavn og passord
  2. Finn aktuell støtteordning (tilskuddsordning) du skal søke på
  3. Opprett en ny søknad ved å velge støtteordning og skrive inn tittel
  4. Fyll ut søknadsskjema med alle opplysninger (tittel, beskrivelse, kontaktopplysninger, aktiviteter, kostnader, finansiering osv)
  5. Send inn korrekt og fullstendig utfylt søknad til forvalter




Video 


Vi har publisert en video som viser hvordan du oppretter og fyller ut en ny søknad, tilsvarende det som er dokumentert i denne artikkelen. Klikk på spilleren under for å se video:




Problemer med avspilling? Klikk her for video.